søndag 11. mars 2018

Grublis for mars - farger


Ny grublis er klar. Vi vil se en eksplosjon av farger. Mange farger og klare farger. 

Grublisen vår har frist den 6.april 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien. Dies fra Sizzix og gluepens. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Elin:
Fargerike prosjekt er og blir inspirerende, selv om det ikke alltid er like enkelt! Jeg har startet på konfirmasjonskort - produksjonen min, og starter med et fargeknall ;) Her snakker vi Studiolight både i motiv og mønsterark. Jeg har stanset konfirmant teksten i glitterkartong fra Best Creations med dies fra Papirdesign, og farget hugsnugen min med art spray i fargen Carribean Blue. Blingen er fra Staz og tekstene har jeg skrevet ut selv. Rammen bak bildet er stanset med en dies fra Marianne Design.


Kristin:
Jeg har valgt å lage et kort med utgangspunkt i en bakgrunn laget med Cosmic Shimmer Pixie Powder. Jeg har valgt meg knalle farger både på bakgrunn, ark og pynt. 



Jeg har laget et bursdagskort av hvit Papicolor kartong. 

Brukt spreke farger til 15 åring. Alle mønsterark og skateboard-stempel er fra Kort og Godt

Button med den kule gutte-teksten er fra Magic Monday

Chipboards er farget orange med Marabu Art spray.  Har brukt den samme sprayen å laget litt flekker på hvit kartong før jeg stemplet motivet. 


Produkter fra Papicolor og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Hege:

Jeg har laget et kort til barnebursdag med motiv fra filmen "Trolls".  Jeg har brukt flere sterke, klare farger. Kortbasen er brettet av hvit kartong fra Papicolor. Mønsterarkene er fra Studiolight.  Rammen bak motivet er stanset ut i glitterkartong fra Best Creation med en dies fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med blomster fra blant annet I am Roses, chipboard fra Wycinanka og washiteip. Hipp hurra er stanset ut i hvit mosegummi med en dies fra Papirdesign. Klistremerkene er også fra Papirdesign.  Jeg har sprayet litt Art Spray fra Marabu over motivet og mønsterarkene.


Inni kortet har jeg brukt mønsterark fra Studiolight, stanset ut samme ramme som på forsiden og pyntet med klistremerker fra Papirdesign, washiteip og dotter. Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.


Katrine:
Jeg har laget en layout som inspirasjon til denne oppgaven. Farger er gøy! Her har jeg brukt sterk gul, blå/turkis og rød i kombinasjon med sort og hvitt.

Mønsterark og papirpynt er fra Crate Paper. Bildene har fått en matte av turkis glitterkartong fra Best Creations, samt sorte photo corners fra Scrapbook Adhesives. Enamel dotter er fra Marianne Design.
Best Creations, Scrapbook Adhesives og Marianne Design distribueres av Global Hobby og Kunst.



2 kommentarer:

  1. Flott oppgave! og herlige og fargerike bidrag :)

    SvarSlett
  2. I am enyoing to participate in your gorgeous challenge

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.