søndag 5. november 2017

Utfordring for november - fargepalett

Ny måned er her og det betyr ny utfordring.

I utfordringen denne måneden vil vi at dere skal bruke en av Scrappelyst sine fargepaletter som inspirasjon for ditt prosjekt. Skriv hvilken palett du har brukt. Alle Scrappelyst sine paletter finner du her.

Utfordringen vår har frist den 30.november 2017 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren to flotte stensiler og 3 Sakura Stardust glitter-penner:


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Ann Kristin:
Jeg har valgt meg fargepalett nr 20!
Her har jeg laget ett julekort med mønsterark fra StudioLight, hvite dotter fra Staz, bølgepapp fra Global Hobby og Kunst. Diesene granbarkrans, god jul og chipboard hjertet er fra Papirdesign.


Katrine:
Jeg har laget en layout etter palett nr.16. Jeg har på ingen måte fulgt den slavisk, da jeg har utelatt den gule fargen, men jeg har fått med flere nyanser av rosa og korall samt den blå/mintaktige fargen.

Jeg har brukt ark fra Maja Design på layouten, samt noe gamle boksider. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akryl mousse over en stensil, og farget i rosa og korall toner med både vannfarger og Marabu ar spray i fargen Flamingo. Sistnevnte har jeg også splattet litt her og der. Alle blomster kommer fra I Am Roses. Chipboard fra Scrapiniec.

Jeg har stanset ut hjerter med en die fra Kort&Godt og deretter klippet rundt negativen til denne og brukt den som et lag under bildene mine.



Jeg har laget dette kortet med utgangspunkt i palett #16.

Kortet er laget i format 6"6" av hvit kartong fra Papicolor. Mønsterark fra Studiolight. Rammedies kjøpt vie Ebay, og hjertedies fra Magnolia. Kjære Konfirmant er dies fra Papirdesign. Stempeltekster er fra Kort og Godt

Enamelstickers fra Marianne Design


Rammedies brukt for tekstfelt inni kortet er fra Go Kreate, og den jeg har brukt for å lage pengelomme er kjøpt via Ebay. 


Produkter fra Studiolight,  Papicolor og Marianne Design og mosegummi med og uten glitter distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Hege:

Jeg har laget et posekort med utgangspunkt i palett #13.  Motiv og mønsterark er fra Studiolight. Bak motivet har jeg en kakeserviett fra Papirdesign.  Den svarte "rammen" er stanset ut i svart kartong fra Kort og Godt med en lekker dies fra Papirdesign.  "Fantastiske - fineste" er klippet ut fra et mønsterark fra Papirdesign.  Hipp hurra er chipboard fra Wycinanka. Jeg har pyntet med piler stanset ut i glitterkartong fra Best Creation med en dies fra Marianne Design. Dottene er også fra Marianne Design.

Studiolight, Best Creation og Marianne Design forhandles i Norge via Global Hobby og Kunst.







2 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon! :)
    Tittet på fargepalettene i går.....og går nå inn i tenkeboksen :)

    SvarSlett
  2. Merci pour ce beau défi auquel je participe avec plaisir.
    Très beau travail de la DT.
    A bientôt

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.