søndag 5. februar 2017

Utfordring for februar - ♥ Hjerter ♥

Februar er ofte preget av kulde, snø og is. Samtidig er det en måned med fokus på kjærlighet, varme og omtanke. 

Vi ønsker derfor denne gangen å se prosjekter med HJERTER på.


Utfordringen vår har frist 28. februar kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren disse to flotte diesene; Sizzix Textured Impressions Embossing Folder - Candy Hearts og Marianne Design Craftable - Chains (dots & hearts):



Hei! Til denne utfordringen har jeg valgt å lage ett staffelikort, formet som hjerte! Teksten er embosset med sølv embossingpulver fra Creative Expressions. Ikke så godt å få tatt ett klart bilde av det, men teksten fra Kort og Godt ble klar og fin! Mønsterarkene fra Papirdesign passet jo perfekt til dette bryllupskortet. Ellers har jeg pyntet med en amor chipboard fra Scrapiniec, denne har jeg dekket med hvit akrylmousse fra marabu og deretter strødd over sølv pulver. Flott, glitrende effekt!



Katrine:
Jeg har dekorert en liten gavepose til inspirasjon denne gangen.
Mønsterark og motiv er fra Studiolight, Frozen Forest. Kartong av merke Papicolor.

Teksten er stanset ut med dies fra Kulricke. Pyntet veldig enkelt med noen røde dotter fra Papirdesign, og knytt fast en hjertecharm med sort hyssing.

Studiolight har en 6 x 6 blokk med treverksark i rosa, som er utrolig fin. Det ble derfor et kort i herlige rosatoner fra meg denne gang, selvfølgelig fullspekket med HJERTER.  Motivet og de andre mønsterarkene er også fra Studiolight.  Kartongen jeg har brukt som base, er fra Papicolor.  Doilien bak motivet er stanset ut med en die fra Sissix, mens teksten er stanset ut i mosegummi med en die fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med blomster fra I am Roses og Papirdesign, samt dotter og enamel hjerter fra Marianne Design.  #Stemplene er fra Staz og jeg har sprutet noen dråper med Art Spray fra Marabu.  Produkter fra Papicolor, Studiolight, Sissix, Marianne Design, Staz og Marabu, samt mosegummi forhandles via Global Hobby og Kunst.


Stempelet jeg har brukt inni kortet er fra Papirdesign, og sirkeldiesen med søm er fra Marianne Design. 



Wenche
Et kort laget til et fantastisk brudepar. Mønsterark og motiv fra Studiolight. Rammedies fra Papirdesign og hjertechipboards fra Wycinanka. 


Produkter fra Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


2 kommentarer:

  1. Flott oppgave!! Og herlige inspirasjonsbidrag :)

    SvarSlett
  2. Jeg prøver igen, og denne gang med færre udfordringer ;).
    Tak for jeres inspiration,
    klem Dorte

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.