tirsdag 11. oktober 2016

Grublis for oktober - retrostil

I denne månedens grublis ønsker vi å se et prosjekt i retrostil. Hvordan du velger å løse oppgaven er opptil deg, men la deg bli inspirert av retro.


Med oss på denne grublisen har vi Kort og Godt, og sammen med dem gir vi en heldig vinner disse flotte produktene;



Frist for å delta er 6. november 20.00Reglene for deltakelse finner du her.





Jeg har scrappet et posekort i retro farger: Orange og turkis/grønt. Jeg har brukt mønsterark og orange dotter fra Marianne Design, blomster fra I Am Roses og teksten er stanset ut med diesen "Gratulerer, Stjerne" fra Papirdesign. Jeg har stanset ut den grønne kakeservietten med Sizzix - Doily 2.



En eksplosjonsboks med retromotiv. Mønsterark og motiv er fra Studiolight. 


Kjære konfirmant er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign. Doilien bak motivet er stanset ut med Sizzix® Thinlits™ Die – Doily #2 by Tim Holtz®. Bling fra Marianne Design.

Firkantene med sømpreging inne i boksen er stanset ut med dies fra Marianne Design, CR1359 Stitched Passepartouts squares. Bannere med sømpreging er stanset ut med dies fra Creative Expressions. Chipboardtekstene er fra Wyzinanka



Katrine:
Jeg fant et skikkelig tøft motiv på Pinterest som inspirerte mitt retro-bidrag. Fint fremhevet av det herlige mønsterarket <<Retro - gul>> fra Kort&Godt, jeg har brukt begge sider av dette arket. Kartongen er av merket Papicolor.

Teksten hello er stanset ut i selvklebende kork fra Marianne Design. Chipboard fra Wycinanka og blomster fra I Am Roses.


Jeg har laget ett kort med retro-farger! Jeg har brukt mønsterark og "Gratulerer med dagen" dies fra Papirdesign, blomster fra IamRoses, chipboard fra Wycinanka og en kul retro telefon dies fra Sizzix.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.